سلام یادمه جوملا یه امکانی داشت که میشد از جوملایی که نصب کردیم و توش تغییرات دادیم یک بسته درست کنیم یک بسته ی نصبی یادم نمیاد کجا شنیدم ولی دوستانی که میدونن بگن و اگر تذکری هم داره در مورد استفادش اون رو ذکر کنن. ممنونم