سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

موضوع: تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سای

  1. #11

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    بفرمائید

    برای دریافت باید عضو سایت و با نام کاربری وارد شوید

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #12

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    خوب طيقه استفاده از اين ماژول چه جوريه
    يهني من نصبش كردم و موقعيتشم روي هدر گذاشتم
    ولي، حالا بايد چه تور فراخوانيش كنم و كلا استفادش چيه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #13
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت



    به تصوير توجه كنيد . يك آيكن در بخش مديريت شما اضافه ميشه كه با كليك روي اون ليست باز ميشه .

    يا علي

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #14

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    خوب من هرچي مينويسم Not found ميده

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #15
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    چي كجا مينويسين ؟!
    جاي لازم نيست چيزي نوشته بشه !!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #16

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    اشتباه شد ببخشين، منظورم اينه كه هر كدوم از منوها رو انتخاب ميكنم Not Found مياد
    البته فكر كنم فقط پوشه روت سايتم رو چك ميكنه، نه او فولدري كه توش مامبوي من نصبه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #17
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    شما اين ماژول رو توي لوكال نصب كردين ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #18

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    نوشته ها
    62
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    توي سرور اينترنتي ديگه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #19
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : تشکر فراوان و سئوال در مورد تب در بالای سایت

    به عنوان مثال وقتي روي Page Rank كليك ميكنيد صفحه زير باز ميشه

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    يا علي

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

موضوعات مشابه

  1. چرا مامبو با نوار عنوان فارسی مشکل دارد ؟
    توسط welcome2hell در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-12-2009, 03:00 PM
  2. مشكب در راست و چپ قرار گرفتن منو و ماژول ها
    توسط p30cloob در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 01-29-2009, 08:02 PM
  3. مشکل در سایت دو زبانه با فایرفوکس و ie6
    توسط payman_ej در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: 01-26-2009, 07:30 PM
  4. بوجود امدن اسکرول در زیر سایت با فعال کردن swm
    توسط neusha81 در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 11-05-2008, 09:02 AM
  5. دانلود: ماژول فارسی اطلاعات کاربر
    توسط pctaz در انجمن ماژولهای مامبو
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-26-2008, 06:24 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •