سلام
منظورتان اینست که در قسمت تنظیمات سایت " ویرایشگر WYSIWYG پیش فرض میباشد " می باشد که باید به NO Editor تبدیل شود چه جوری فایل اضافه کنم
ممنون می شوم بیشتر توضیح دهید