-
پاسخ : آخه چرا بخش درج مطالب اینقدر قاطی داره؟؟
[quote author=torghoundy link=topic=28642.msg144270#msg144270 date=1281888332]
سلام
مشکل در وارد کردن مطالب سنگین اینه که شما به محض اینکه دکمه ذخیره رو فشایر می دهید انتظار دارید مطلب ذخیره بشه.
وقتی متن با حجم بالا وارد می کنید باید بعد از زدن دکمه ذخیره چند لحظه (بستگی به حجم متن داره) صبر کنید و به یاد داشته باشید فقط 1 بار دکمه ذخیره رو بزنید و صبر کنید تا ادیتور کار خودش رو انجام بده.
[/quote]
نه عزیز اصلا بحث این چیزا نیست.
مثلا همین دیشب من یه سری متن و عکس وارد کردم و بعد ذخیره کردم.بعدش که رفتم توی سایتم که یه نگاهی به اون صفحه بندازم .دیدم که یکسری از عکسها اصلا نیست!!! به بخش درج مطالب هم که برگشتم اونجا هم حذف شده بود!! >
تیم mambolearn از خودش دفاع کنه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-16-2010 09:45 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)