سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: آخه چرا بخش درج مطالب اینقدر قاطی داره؟؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    کره زمین!!
    نوشته ها
    100
    تشکر
    6
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال

    پاسخ : آخه چرا بخش درج مطالب اینقدر قاطی داره؟؟

    [quote author=torghoundy link=topic=28642.msg144270#msg144270 date=1281888332]
    سلام
    مشکل در وارد کردن مطالب سنگین اینه که شما به محض اینکه دکمه ذخیره رو فشایر می دهید انتظار دارید مطلب ذخیره بشه.
    وقتی متن با حجم بالا وارد می کنید باید بعد از زدن دکمه ذخیره چند لحظه (بستگی به حجم متن داره) صبر کنید و به یاد داشته باشید فقط 1 بار دکمه ذخیره رو بزنید و صبر کنید تا ادیتور کار خودش رو انجام بده.
    [/quote]

    نه عزیز اصلا بحث این چیزا نیست.
    مثلا همین دیشب من یه سری متن و عکس وارد کردم و بعد ذخیره کردم.بعدش که رفتم توی سایتم که یه نگاهی به اون صفحه بندازم .دیدم که یکسری از عکسها اصلا نیست!!! به بخش درج مطالب هم که برگشتم اونجا هم حذف شده بود!! >
    تیم mambolearn از خودش دفاع کنه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. به اس ام اف خوش آمدم ... ؟؟
    توسط Mahdi007 در انجمن گرافیک و قالب SMF
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 09-16-2008, 02:11 PM
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-15-2008, 06:47 AM
  3. آيا اين سايت هك شده ؟؟
    توسط BlackStar در انجمن امنیت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-15-2008, 06:30 AM
  4. آیا کامپوننت است ؟؟ اسم آن چیست ؟
    توسط hes_r در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-29-2008, 10:21 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •