لطفا کمک کنید ببینیم این مشکل برای چی تو صفحه ی اول من میاد ؟ در حالی که الان با ریدایرکت کردن روی یک صفحه دگه این مشکل رو موقتا حل کردم اما باید یه راه حلی باشه !!

لطفا کمک کنید ببینیم این مشکل برای چی تو صفحه ی اول من میاد ؟ در حالی که الان با ریدایرکت کردن روی یک صفحه دگه این مشکل رو موقتا حل کردم اما باید یه راه حلی باشه !!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
احتمالا مطلب و یا ماژول شما برای عموم منتشر نشده و برای کسانی میباشد که در سایت شما ثبت نام کرده و login کرده اند
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=trisha link=topic=28685.msg144396#msg144396 date=1281988006]
سلام
احتمالا مطلب و یا ماژول شما برای عموم منتشر نشده و برای کسانی میباشد که در سایت شما ثبت نام کرده و login کرده اند
یا علی
[/quote]
نه داداش این مشکلا نیست اصلا. یه دفعه اینطور شد. همه ی مطالب هم برای عموم هست . مشکل جای دیگست.یکی میگخ seo رو فعال کردی . اصلا این گزینه کجا هست !؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
همون صفحه ای که منتقل کردی، برو تو تنظیمات منو، ببین منوی اصلی تنظیمش چیه؟ اگر نتونستی درست کنی، جایی از سایتت که درسته اونجا رو بکن منوی اصلی!
یا حــــــــق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=علیرضا link=topic=28685.msg144424#msg144424 date=1282007400]
سلام
همون صفحه ای که منتقل کردی، برو تو تنظیمات منو، ببین منوی اصلی تنظیمش چیه؟ اگر نتونستی درست کنی، جایی از سایتت که درسته اونجا رو بکن منوی اصلی!
یا حــــــــق
[/quote]
سلام.
نشد ! آخه الان صفحه اصلی من همچین آدرسی هست !
: site.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=28
و روی root می نویسه شما مجاز به ...
الان من روت رو ریدایرکت کردم رو آدرس بالا . اما فایده نداره و راه درستی نیست.باید یه راه حلی باشه !
** اصلاح لینک
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
آدرس سایت رو لطفاً قرار دهید.
یک تصویر از محتویات منوی اصلی اینجا قرار دهید تا بررسی کنیم.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=مهدی. link=topic=28685.msg144489#msg144489 date=1282049747]
سلام
آدرس سایت رو لطفاً قرار دهید.
یک تصویر از محتویات منوی اصلی اینجا قرار دهید تا بررسی کنیم.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
[/quote]
سلام. مجبور شدم مامبو رو از اول نصب کنم . چون مشکل اصلا حل نمی شد به این دلیل بود که منوی اصلی دارای آی دی غیر از یک شده بود و به هیچ وجخ تغییر نمی کرد ! برای همین در صفحه اصلی خطا نشون میداد.
پس اینطور که من الان پی بردم باید منوی اصلی حتما دارای آی دی 1 باشه و به عبارت دیگه اصلا نباید "صفحه اصلی" از منوی اصلی حذف بشه . به هر حال ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
قبلاً روش حل این مشکل ارائه شده بود در انجمن. اگر جستجو میکردید نیازی به نصب مجدد نبود !
در هر صورت خوشحالم که مشکلتون حل شد
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)