سلام

یک ماژول ایجاد کنید و کد را در آن کماژول قرار دهید. اگر جستجو کنید در اینباره قبلاً تاپیکی مفصل بحث شده است و در ویکی نیز در اینباره آمزشی موجود است !

لطفاً جستجو کنید

هیچکس تنهاتر از خدا نیست