سلام
یک ماژول ایجاد کنید و کد را در آن کماژول قرار دهید. اگر جستجو کنید در اینباره قبلاً تاپیکی مفصل بحث شده است و در ویکی نیز در اینباره آمزشی موجود است !
لطفاً جستجو کنید
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

سلام
یک ماژول ایجاد کنید و کد را در آن کماژول قرار دهید. اگر جستجو کنید در اینباره قبلاً تاپیکی مفصل بحث شده است و در ویکی نیز در اینباره آمزشی موجود است !
لطفاً جستجو کنید
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)