سلام
اینی هم که من میگم تست کن
وقتی که داری برای دیتابیست رمز میسازی - دستی ننویس - از خود پسورد جنیریتر سیستمش استفاده کن - یا اینکه رمز ساده نده -
تست کن -

سلام
اینی هم که من میگم تست کن
وقتی که داری برای دیتابیست رمز میسازی - دستی ننویس - از خود پسورد جنیریتر سیستمش استفاده کن - یا اینکه رمز ساده نده -
تست کن -
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)