سلام ...

[quote author=alionline link=topic=3074.msg20019#msg20019 date=1164772100]
آقا توی این انجمن کسی بدون پول کد نویسی نمیکنه اجرش با خدا و با خودم میرم حرم امام رضا دعاش میکنم هر کس برام اینو بنویسه
[/quote]

دوست عزيز اينجا انجمن مامبو هستش و موردي رو كه شما مي خواين به مامبو مربوط نميشه و نياز به برنامه نويسي داره ... بهتره در خواستتون رو در انجمن هايي مثل مجيد آنلاين مطرح كنين .. يا اينكه با info مامبولرن تماس بگيريد !

يا

شما اگر ميخوايين تصوير مجموعه رو داشته باشيد ميتونيد به " جدول - مجموعه مطالب" لينك بدين
پيروز باشيد !