سلام
نیازی نیست اینکار رو بکنید ! هر چند شدنی هست.
کافیست نام دیتابیس و پیشوند و رمز عبور و شناسه کاربری را در فایل confoguration.php بر اساس مامبوی قبلی خودتان تنظیم کنید ! میتونید از روی فایل configuartion.php مامبوی قبلی خودتون این اطلاعات را استخراج فرمایید.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست





علاقه مندی ها (Bookmarks)