سلام

اینترنت اکسپلورر 6 به دلیل پشتیبانی نکردن از موارد مختلفی چنین ضعفهایی را دارد ! پیشنهاد میکنم با نوشتن یک فرمان if تعیین کنید که کاربر در صورت استفاده از مرورگر فوق این قسمت از صفحه را مشاهده نکند !

هیچکس تنهاتر از خدا نیست