سلام
اینترنت اکسپلورر 6 به دلیل پشتیبانی نکردن از موارد مختلفی چنین ضعفهایی را دارد ! پیشنهاد میکنم با نوشتن یک فرمان if تعیین کنید که کاربر در صورت استفاده از مرورگر فوق این قسمت از صفحه را مشاهده نکند !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

سلام
اینترنت اکسپلورر 6 به دلیل پشتیبانی نکردن از موارد مختلفی چنین ضعفهایی را دارد ! پیشنهاد میکنم با نوشتن یک فرمان if تعیین کنید که کاربر در صورت استفاده از مرورگر فوق این قسمت از صفحه را مشاهده نکند !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)