شما باید یک سری حداقل ها رو بلد باشید!

انتظار دارید چیزهایی رو که ما اینهمه مدت آماده کردیم برای اینکه اینگونه سوالات پرسیده نشه کنار بزاریم و دوباره جواب بدیم!!

کودن یا نفهم یا باهوش فرقی نداره! اون آموزشها برای هر کسی با هر نوع ذهنی سازگاره!

شما همون "منوی اصلی" رو که هست انتخاب و تغییر نام بدید به "mainmenu"

امیدوارم بتونید حلش کنید!

کار شما هم روی لوکال هست. اگر روی سرور بود ما میتونستیم کمکتون کنیم. موفق باشید!