میگه شما نمیتونید منو رو تغییر نام بدین. :'(
پیغام هم این هست:
You cannot rename the "mainmenu" Menu as this will disrupt the proper operation of Mambo

میگه شما نمیتونید منو رو تغییر نام بدین. :'(
پیغام هم این هست:
You cannot rename the "mainmenu" Menu as this will disrupt the proper operation of Mambo
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)