قالب مورد استفاده من 247shock_blue_452 هست.
در دریم ویور، موقع ذخیره کردن میگه شما باید یو تی اف 8 سیو کنی. و من هم بلد نیستم.
من تاپیک ها رو کامل خوندم. بعد از تغییر سورس در سطر 79 میگه سیو نمیشه.![]()

قالب مورد استفاده من 247shock_blue_452 هست.
در دریم ویور، موقع ذخیره کردن میگه شما باید یو تی اف 8 سیو کنی. و من هم بلد نیستم.
من تاپیک ها رو کامل خوندم. بعد از تغییر سورس در سطر 79 میگه سیو نمیشه.![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)