بسیار سپاسگذارم از پاسختان.
فقط قصد اشنایی می خواستم بدونم که هکران برای نفوذ به هسته جوملای من از چه راههایی استفاده کردند؟ من دقیقا متوجه نشدم شما می فرمایین یعنی اونا اصلا به پایگاه داده سایت من نفوذ نکردند؟ یعنی صرفا به دایرکتوری و پوشه اصلی سایت دسترسی پیدا کردند؟ این مورد برای من بسیار مهم است لطفا اگر برایتان مقدور می باشد جواب دهید.





علاقه مندی ها (Bookmarks)