-
مشکل با منوی ابشاری قالب های ارتیستر
سلام
من مدتیه که با جوملا اشنا شدم و خوب به صورت ازمایشی دارم روش کار میکنم که بعدا سایتم رو به این cms منتقل کنم فعلا مشکل من با منوی ابشاریه!! و چند تا سوال در مورد قالب های ارتیستر و منوهای ابشاری دارم که اگه کسی پاسخگو باشه خیلی ممنون میشم
اول اینکه اگه دیده باشید وقتی با ارتیستر 2.5 قالب طراحی میکنید یه قسمت به اسم ورتیکال منو هست حالا میخوام بدونم تو قسمت مدیریت این منو رو چطور باید بیارم تا نشون داده بشه.این منو در قالب ارتیستر طراحی شده ولی نمیدونم چطور باید بیارمش
دومین سوالم و اخرین سوالم هم در مورد منوی ابشاری swmenufree هست که در قالب ارتیستر به مشکل برمیخوره البته قالب به هم میریزه.البته فقط اگه trans menu رو از این کامپوننت انتخاب کنید قالب به هم میریزه ولی با گزینه های دیگه مشکل نداره ولی چه فاییده که فقط این گزینه به صورت ابشاری از سمت چپ داره و برای قالب های فارسی مناسبه حالا به نظرتون مشکل از کجاست.منوی ابشاری دیگه ای تو این مایه ها هست
خوب سوالام تمون شد و اگه ممکنه راهنمایی کنید تا اولین ورودم با دلسردی تموم نشه حالا که میدونم دیر وقته ولی در کل جواب بدید لطفا
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
10-29-2010 12:51 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)