سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: مشکل با منوی ابشاری قالب های ارتیستر

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    مشکل با منوی ابشاری قالب های ارتیستر

    سلام
    من مدتیه که با جوملا اشنا شدم و خوب به صورت ازمایشی دارم روش کار میکنم که بعدا سایتم رو به این cms منتقل کنم فعلا مشکل من با منوی ابشاریه!! و چند تا سوال در مورد قالب های ارتیستر و منوهای ابشاری دارم که اگه کسی پاسخگو باشه خیلی ممنون میشم
    اول اینکه اگه دیده باشید وقتی با ارتیستر 2.5 قالب طراحی میکنید یه قسمت به اسم ورتیکال منو هست حالا میخوام بدونم تو قسمت مدیریت این منو رو چطور باید بیارم تا نشون داده بشه.این منو در قالب ارتیستر طراحی شده ولی نمیدونم چطور باید بیارمش
    دومین سوالم و اخرین سوالم هم در مورد منوی ابشاری swmenufree هست که در قالب ارتیستر به مشکل برمیخوره البته قالب به هم میریزه.البته فقط اگه trans menu رو از این کامپوننت انتخاب کنید قالب به هم میریزه ولی با گزینه های دیگه مشکل نداره ولی چه فاییده که فقط این گزینه به صورت ابشاری از سمت چپ داره و برای قالب های فارسی مناسبه حالا به نظرتون مشکل از کجاست.منوی ابشاری دیگه ای تو این مایه ها هست
    خوب سوالام تمون شد و اگه ممکنه راهنمایی کنید تا اولین ورودم با دلسردی تموم نشه حالا که میدونم دیر وقته ولی در کل جواب بدید لطفا

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •