مرسی از شما
راستش خواستم vps بگیرم.ولی بعدش دیدم که ای بابا .اومدیم ابروش رو درست کنیم زدیم چشمشو هم کور کردیم.vps به حدی مشکل سازه که اصلا دیگه تصورش رو هم نمی کنم.از مدیریت و مانیتورینگش گرفته تا .... یه چیز رو که اشتباه بزنی مصرف رمت از 300 یکدفعه به 1000 می رسه.اصلا به درد من نمی خوره.خیلی تخصصیه.فقط کسایی که خیلی متخصص اند باید vps تهیه کنند.در مورد بازدید کننده هم مثال زدم.مگر نه فکر نکنم من بیشتر از 100 نفر در آن واحد بازدید کننده داشته باشم
شاد باشید





علاقه مندی ها (Bookmarks)