منظورم این است که سایت به دلیل لود سرور بالا و مصرف کوئری بالا داون نشود.یعنی جایی که مثلا سایت با 1000 تا بازدید کننده در آن واحد ساسپند بشه ، با 5000 تا این مشکل براش پیش بیاد.اون طور که من تحقیق کردم بعد از vb ، از نظر مصرف منابع سرور smf از همه بهتره.خب ولی بعضی جاها خوندم که مثلا با چند تا دستور در فایل htaccess و استفاده از کش و فرستادن محتوا به صورت زیپ شده و همچنین با نرم افزار php accelerator می گن این قابلیت بهبود بخشیده می شود.ولی هیچ جا مرحله به مرحله و کنار هم و کامل نگفته که مثلا برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشی اول این رو نصب کن بعد این دستور رو بده و ....و یا اینکه مثلا این دستوری که در htaccess وارد می کنی ممکنه این مشکل رو به همراه داشته باشه.خواستم در این زمینه از شما کمک بگیرم.

با تشکر از وقتی که می گذارید