ممنون
نسخه جدید تری از این ماپول نیست؟
در هنگام نصب اخطار میده که این ماژول مربوط به نسخه قبلی هست
(تا اونجا که میشه میخوام legacy رو فعال نکنم)

ممنون
نسخه جدید تری از این ماپول نیست؟
در هنگام نصب اخطار میده که این ماژول مربوط به نسخه قبلی هست
(تا اونجا که میشه میخوام legacy رو فعال نکنم)
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)