سلام.من طبق آموزش نصب روی لوکال انجام دادم.قسمت سوم که میگه در مرور گر خود مسیر بانک اطلاعاتی را وارد کنید .که معمولا به صورت زیر است : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو نمیفهمم.من که بانک اطلاعاتی ندارم.ممنون میشم اگه کسی راهنمایی کنه.





علاقه مندی ها (Bookmarks)