کسی راهی رو نمیشناسه من کدهاش رو هم نگاه کردم. تو اینترنت اکسپلورر عکس منوها یک مقدار بالاتر از اونجایی که باید باشن وای می ایتند کدش چیه تا خودم درستش کنم

کسی راهی رو نمیشناسه من کدهاش رو هم نگاه کردم. تو اینترنت اکسپلورر عکس منوها یک مقدار بالاتر از اونجایی که باید باشن وای می ایتند کدش چیه تا خودم درستش کنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)