مشکل اصلی من این است که میخواهم فیلدهایی را اضافه کنم ولی با اضافه کردن و قرار دادن نام فارسی در Title ، و زدن گزینه ذخیره ، همه تبدیل به می شوند.

شما می توانید وارد صفحه مدیریت و یا پوسته سایت بشوید .

فیلدهای فارسی ای که می بینید بصورت پیش فرض خود کامپوننت و فارسی سازش بوده اند و من تغییری در آنها نداده ام .

با کوچکترین تغییر در مثلا نام فیلدها ، آنها تبدیل به ? ؟ ؟ ؟ می شوند.