-
پاسخ : مشکل با فیلدهای فارسی cb1.2.3
مشکل اصلی من این است که میخواهم فیلدهایی را اضافه کنم ولی با اضافه کردن و قرار دادن نام فارسی در Title ، و زدن گزینه ذخیره ، همه تبدیل به می شوند.
شما می توانید وارد صفحه مدیریت و یا پوسته سایت بشوید .
فیلدهای فارسی ای که می بینید بصورت پیش فرض خود کامپوننت و فارسی سازش بوده اند و من تغییری در آنها نداده ام .
با کوچکترین تغییر در مثلا نام فیلدها ، آنها تبدیل به ? ؟ ؟ ؟ می شوند.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
12-21-2010 05:52 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)