حق با شما بود توی صفحه های داخلی انجمن فعال بود واقعاً یک دنیا ممنونم.

میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم پوسته این انجمن رو تغییر بدم میخوام یک پوسته متناسب با سایت اصلی براش بسازم با ویبی هم کار کردم تقریباً اگر میشه کمکم کنید