جدای از آموزش این کامپوننت یک راه دیگه هم براتون می تونم پیشنهاد کنم
اینکه شما در قسمت مدیریت --> ماژول --> جدید
ماژولی بسازید و در قمست ادیتور فایل فلش خود را بیاورید و از طریق کد html و یا آیکون flash بعد می توانید این
ماژول را در موقعیت بنر ذخیره و انتشار دهید .
البته این در حد یک پیشنهاد و راه است اگر این کمکی نکرد بگویید تا در مورد artbanner صحبت کنیم





علاقه مندی ها (Bookmarks)