سلام ..
[quote author=phantom7 link=topic=3255.msg19835#msg19835 date=1164615856]
سلام به همه دوستان عزیز
من تا به حال چند بار مامبو را نصب کردم و لی هربار که توی صفحه اول که قسمت ورود کاربران رو داره یوزر و پسورد ادمین رو می زنم سایت به هم میریزه و دو خط error می نویسه
آِیا فقط باید از قسمت ادمین وارد پنل مدیریت بشم ؟
[/quote]
شما براي ورود به پنل مديريت بايد از قسمت administrator استفاده كنيد ولي براي ارسال مطلب شما مي تونيد با يوزر admin تو كاربري سايت هم وارد بشين و مطلب ارسال كنيد و يا مطالب قبلي رو ويرايش كنيد . اگه اين قسمت براي شما ارور مي آيد ارور رو به طور كامل اينجا بنويسيد تا بررسي بشه !
پيروز باشيد !





علاقه مندی ها (Bookmarks)