سلام دوستان
منوي سايت من در IE به هم مي ريزد و به خط پايين مي آيد.در صورتي كه در Firefox سالم مي باشد.هم چنين قالب سايت از IE پشتيباني مي كند.
حالا مشكل از كجاست؟
آدرس سايت:
کد:http://www.brokerata.com

سلام دوستان
منوي سايت من در IE به هم مي ريزد و به خط پايين مي آيد.در صورتي كه در Firefox سالم مي باشد.هم چنين قالب سايت از IE پشتيباني مي كند.
حالا مشكل از كجاست؟
آدرس سايت:
کد:http://www.brokerata.com
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)