-
جلوه مایوس کننده اس ام اف
سلام
من با راهنمایی های شما موفق شدم یک فروم بسازم.دسستتون درد نکنه.ولی الان خیلی پشیمونم که اس ام اف رو انتخاب کردم.
بعد این همه زحمتی که روش گذاشتم الان که تازه شروع کارشه این همه مشکل!
اول مشخصات رو می نویسم:
سایت امروز صبح ساخته شده
به جر صورتک و چند تا دستور ساده htaccess برای جلوگیری از ****** هیچ مدی نصب نکرده ام
هاست : پویاسازان
قالب : پیش فرض
نسخه : اس ام اف 2 آر سی 4
حالا مشکلات :
1- سیستم هر وقت حال کنه حال ما رو می گیره و یه اینترنال ارور 400 می ده.توی تامیر انجمن هم با یک لبخند خاصی می نویسه انجمن شما سالمه!
2- ادیتور مزخرفش وقتی خیلی حجم مطلب بالا باشه مدام می پره.فقط در حالت پیشرفته درست کار می کنه که اونم مشکلات خاص خودش رو داره.که البته می بینم که این مشکل رو اینجا هم داره!
3- فونت خیلی بدی در سیستم استفاده شده.من تمام فایل های استایل.سی اس اس رو ویرایش کردم و هر جا لغت font-family رو دیدم جلوش نوشتم Tahoma و هر چی دیگه بود رو پاک کردم.ولی انگار نه انگار که تغییری ایجاد شده باشه.اصلا هیچ چیز تغییری نکرد.(کش رو هم پاک کردم)
4- بیشتر از 7 ساعت وقت گذاشتم یک مطلب نوشتم.ولی الان انقدر بیریخت شده که خودم هم حاضر نیستم بخونمش چه برسه به بقیه.آدرس مطلب هست:
کد:
http://javananeh.com/index.php?topic=4.msg5#new
فونتش تاهما نیست!
سمت راست مطلب گم شده
یک اسکرول بار اضافی سمت چپ متن هست
هر کاری هم که کردم نتونستم عکس آپلود شده رو در متن استفاده کنم
تورو خدا کمک کنید.خیلی براش زحمت کشیدم.نصف این ایراد ها هم حل شه باز خیلی خوب می شه.مخصوصا فونت تاهما
ممنونم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
01-11-2011 03:44 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)