سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: جلوه مایوس کننده اس ام اف

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    جلوه مایوس کننده اس ام اف

    سلام

    من با راهنمایی های شما موفق شدم یک فروم بسازم.دسستتون درد نکنه.ولی الان خیلی پشیمونم که اس ام اف رو انتخاب کردم.

    بعد این همه زحمتی که روش گذاشتم الان که تازه شروع کارشه این همه مشکل!

    اول مشخصات رو می نویسم:
    سایت امروز صبح ساخته شده
    به جر صورتک و چند تا دستور ساده htaccess برای جلوگیری از ****** هیچ مدی نصب نکرده ام
    هاست : پویاسازان
    قالب : پیش فرض
    نسخه : اس ام اف 2 آر سی 4

    حالا مشکلات :

    1- سیستم هر وقت حال کنه حال ما رو می گیره و یه اینترنال ارور 400 می ده.توی تامیر انجمن هم با یک لبخند خاصی می نویسه انجمن شما سالمه!

    2- ادیتور مزخرفش وقتی خیلی حجم مطلب بالا باشه مدام می پره.فقط در حالت پیشرفته درست کار می کنه که اونم مشکلات خاص خودش رو داره.که البته می بینم که این مشکل رو اینجا هم داره!


    3- فونت خیلی بدی در سیستم استفاده شده.من تمام فایل های استایل.سی اس اس رو ویرایش کردم و هر جا لغت font-family رو دیدم جلوش نوشتم Tahoma و هر چی دیگه بود رو پاک کردم.ولی انگار نه انگار که تغییری ایجاد شده باشه.اصلا هیچ چیز تغییری نکرد.(کش رو هم پاک کردم)


    4- بیشتر از 7 ساعت وقت گذاشتم یک مطلب نوشتم.ولی الان انقدر بیریخت شده که خودم هم حاضر نیستم بخونمش چه برسه به بقیه.آدرس مطلب هست:
    کد:
    http://javananeh.com/index.php?topic=4.msg5#new
    فونتش تاهما نیست!

    سمت راست مطلب گم شده

    یک اسکرول بار اضافی سمت چپ متن هست


    هر کاری هم که کردم نتونستم عکس آپلود شده رو در متن استفاده کنم



    تورو خدا کمک کنید.خیلی براش زحمت کشیدم.نصف این ایراد ها هم حل شه باز خیلی خوب می شه.مخصوصا فونت تاهما




    ممنونم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    ايران زمين
    نوشته ها
    380
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : جلوه مایوس کننده اس ام اف

    forumet که در دست تعمیره
    مطلب نمایش داده نمی شه
    ضمنا
    internal error مربوط به هاستینگ شماست نه smf

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : جلوه مایوس کننده اس ام اف

    بله انجمن رو در دست تعمیر گذاشتم تا ملت عضو نشن و بعد من شرمندشون بشم

    ارور دقیقا متنش اینه:

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was
    unable to complete your request.

    Please contact the server administrator, [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] and
    inform them of the time the error occurred, and anything you might
    have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to
    use an ErrorDocument to handle the request.


    --------------------------------------------------------------------------------

    Apache/2.2.17 (Unix) mod_ssl/2.2.17 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5
    mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635
    mod_jk/1.2.30 Server at javananeh.com Port 80


    ازتون ممنونم که جواب دادین.ولی فکر نکنم ایراد از هاستینگ باشه.چون سابقه ی خیلی درخشان و پشتیبانی و کادر حرفه ای پویاسازان کاملا به من اثبات شده.

    سه نفر هم عضو شدن و می گن نام کاربری ما رو قبول نمی کنه.نمی دونم شاید دلیلش این باشه که نام کاربری شون فارسیه.ولی من که نمی تونم بشینم دونه دونه به ملت بگم نام کاربری فارسی انتخاب نکنید.اعصابشون خورد می شه.هر کی می خواد عضو بشه کلی باید زحمت بکشه.یا این اروره رو می ده یا این بساط.من برای اطمینان روی گیگفا هم این انجمن رو ساختم.اونجا هم همین بساط هست.
    آدرس اونجا
    javananeh.gigfa.com

    همین ارور و همین مشکلات.
    نمی شه که هم گیگفا هم پویاسازان هم ... خراب باشن.حتما ایراد از انجمنه دیگه

    مشکلات دیگری هم که عرض کردم واضحه و نیازی به دیدن مطلب نداره.فونت تاهما اصلا برای انجمن تعریف نشده و فونت های دیگر برای مطالبی مثل همین که من دارم اینجا می نویسم مناسبه.ولی برای مطالب چندین صفحه ای انجمن من یک فاجعه است.هیچ کی حاضر نیست بشینه 20 صفحه مطلب تو هم تو هم با فونت کج و کوله مثل وردانا یا آریال رو تو یک صفحه با پس زمینه خاکستری بخونه.حالا مطلب هر چقدر که روش کار شده باشه.

    من می خواهم فونت کل انجمن از اون بالا تا پایین تاهما بشه و این در حالیه که ادیتور اس ام اف اصلا فونت تاهما نداره.چه برسه به بقیه اش.

    کاشکی پول وی بی رو داشتم.ولی حالا که یارانه ها رو برداشتن ...

    :دی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    21
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : جلوه مایوس کننده اس ام اف

    البته چون دوست ندارم وقتتون رو بگیرم می گم لازم نیست برای حل مشکلم جواب بدید.خودم می دونم حل نمی شه.این رو فقط برای اطلاع رسانی گفتم.

    منظورم اینه که بیشتر قصد داشتم بگم که ورژن 12 اس ام اف 1 هنوز از دو آر سی 4 که بیشتر از دوساله داره روش کار می شه بهتره.البته امکاناتش از حق نگذریم فوق العادست.اصلا نیازی به نصب مود نداره.خودش همه چیز داره.ولی به جز صفحه اول زیباش ظاهر بسیار زننده ای داره.هیچ قالبی هم روش نصب نمی شه.همشون با فارسی مشکل دارن.هر کدوم یک جاش خراب می شه.یا با اینترنت اکسپلورر مشکل دارن.به نظر میاد نسخه دو برعکس نسخه یک پایداری ضعیفی داشته باشه.قابل اطمینان نیست.شده یک چیزی مثل مای بی بی.امکانات فوق العاده و نا پایدار.اما هنوز از مای بی بی سره.چون من مصرف منابعش رو کنترل کردم.اگر یک سایت با مای بی بی با 100 تا کاربر داون شه اس ام اف 500 تا رو جواب می ده.

    به هر حال خواستم بقیه اشتباه من رو نکنند.و فعلا همون ورژن 12 نسخه یک رو نصب کنند

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    ايران زمين
    نوشته ها
    380
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : جلوه مایوس کننده اس ام اف

    سلام
    دوست عزیز
    اشتباه شما عدم توجه به اطلاعیه ها می باشد
    فقط همین
    اما پیشنهاد کنیم تا انتشار نسخه نهایی از نصب این سیستم بر روی انجمن های مهم خودداری نمایید.
    مطلب فوق قبلا اعلام شده بود
    و تا زمان ارائه نسخه پایدار استفاده از RC فقط جهت رفع اشکالات و سایر مسائل است و اینجاست که شما می گویید :

    به هر حال خواستم بقیه اشتباه من رو نکنند.و فعلا همون ورژن 12 نسخه یک رو نصب کنند
    شاد باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : جلوه مایوس کننده اس ام اف

    سلام.

    [quote author=arix link=topic=31436.msg155457#msg155457 date=1294760672]
    یه اینترنال ارور 400 می ده.
    [/quote]
    [quote author=arix link=topic=31436.msg155525#msg155525 date=1294777805]
    Internal Server Error
    [/quote]

    این ارور 500 هست و همونطور که متن ارور گویا هست مربوط میشه به سرور. احتمال داره به خاطر تغییراتی باشه که در htaccess. دادید.

    نمی شه که هم گیگفا هم پویاسازان هم ... خراب باشن.حتما ایراد از انجمنه دیگه
    خیر! چرا که ممکنه دلیل دیگه ای داشته باشه (مثلا تغییر در htaccess.) و ضمنا SMF هم در سایر سرور ها این مشکل رو نداره.

    موارد 3 و 4 مربوط به قالب هستند و ارتباطی به اصل سیستم ندارند.
    شما می تونید از قالب های مناسب استفاده کنید یا اینکه قالب پیش فرض رو به سلیقه خودتون تغییر بدید.

    هر کاری هم که کردم نتونستم عکس آپلود شده رو در متن استفاده کنم
    این مربوط میشه به سطح دانش شما و این هم ارتباطی به اصل سیستم نداره.
    راهنمای BBcode ها رو در SMF مطالعه کنید.

    ضمنا این رو هم باید بگم که SMF 2 هنوز منتشر نشده و نسخه ای که شما استفاده کردید نسخه پیش از انتشار هست.
    بنابراین حتی در صورت وجود مشکلات، ایرادی متوجه سیستم نیست.

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •