سلام. در ادیتور انجمن، وقتی مطلب بلندتر از کادر ادیتور میشه و اصطلاحا اسکرول میخوره، این اسکرول مرتب به بالا میپره و نوشتن مطالب بلند واقعا عذاب آور میکنه. برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد؟

سلام. در ادیتور انجمن، وقتی مطلب بلندتر از کادر ادیتور میشه و اصطلاحا اسکرول میخوره، این اسکرول مرتب به بالا میپره و نوشتن مطالب بلند واقعا عذاب آور میکنه. برای حل این مشکل چه کاری باید انجام داد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
لینک انجمنتون رو میدید که ما هم تست کنیم ؟
ما این مشکل را در انجمن مامبولرن که از اس ام اف استفاده میکند نداریم ... ممکن هست مشکل از جای دیگه ناشی میشه
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام. مدتی بود به انجمن سر نزده بودم؛ همچنان این مشکل هست:
کد:http://174.121.37.254/~emtedad
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
میدونم این تاپیک کمی قدیمیه . اما گفتم دلیلش بنویسم تا کاربرا جوابش داشته باشن
مربوط به مرورگر میشه . مخصوصا بعضی از نسخه های 8 اکسپلورر - مثلا با اپرا تست کنید مشکل نداره
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)