سلام سید !
خوبی ؟
والا هروقتی هر باگی شناسایی بشه طبیعتاْ اصلاح میشه سریعاْ ! اگر کسی بدونه باگ چیه و کجاست خوب بیکار که نمیشینه ! طبیعتاْ برطرفش میکنه !
شاید من منظور شما رو متوجه نشدم ! میشه بیشتر توضیح بدید !؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

سلام سید !
خوبی ؟
والا هروقتی هر باگی شناسایی بشه طبیعتاْ اصلاح میشه سریعاْ ! اگر کسی بدونه باگ چیه و کجاست خوب بیکار که نمیشینه ! طبیعتاْ برطرفش میکنه !
شاید من منظور شما رو متوجه نشدم ! میشه بیشتر توضیح بدید !؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)