منو ها رو ابتدا بر اساس بخش و سپس بر حسب مجموعه بسازید
در جواب دوست عزیزمون ostad24000 باید بگم که این امر در زمانی ممکن هست که جوملا در حال تست باشه
نه اینکه تبلیغات گسترده بشه ( اولین جوملای 1.6 فارسی ) !!!
شاد و سلامت در پناه ایزد

منو ها رو ابتدا بر اساس بخش و سپس بر حسب مجموعه بسازید
در جواب دوست عزیزمون ostad24000 باید بگم که این امر در زمانی ممکن هست که جوملا در حال تست باشه
نه اینکه تبلیغات گسترده بشه ( اولین جوملای 1.6 فارسی ) !!!
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)