ممنون از همه دوستان که راهنمایی کردند.یه سئوال می مونه اون هم اینکه با اکسترکت کردن همه فایل های جدید به جای قدیم افزونها یا تنظیمات قبلی دچار مشکل نمیشه.فایل های خاصی هست که فقط اون ها رو جایگزین کنیم؟
بازهم تشکر