ممنون از همه دوستان که راهنمایی کردند.یه سئوال می مونه اون هم اینکه با اکسترکت کردن همه فایل های جدید به جای قدیم افزونها یا تنظیمات قبلی دچار مشکل نمیشه.فایل های خاصی هست که فقط اون ها رو جایگزین کنیم؟
بازهم تشکر

ممنون از همه دوستان که راهنمایی کردند.یه سئوال می مونه اون هم اینکه با اکسترکت کردن همه فایل های جدید به جای قدیم افزونها یا تنظیمات قبلی دچار مشکل نمیشه.فایل های خاصی هست که فقط اون ها رو جایگزین کنیم؟
بازهم تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)