سلام...
اين ماژولي كه در زير لينكشو دادم خيلي جالبه .. تبليغات موجود در كامپونت تبلبغات مامبو شما رو به صورت يك پنجره پاپ آپ كه از بالا به پايين پرتاب ميشه نمايش داده ميشه.. با 4.6 هم مشكلي نداره
نيازي به ثبت نام در سايت نيست ! : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پيروز باشيد




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)