سلام و خسته نباشيد . من رو ويندوز 7 از xxamp استفاده مي كنم و تا الان هيچ مشكلي نداشتم . البته بايد بگم به نظر من كار با xxamp خيلي راحت تر از wamp هست به عنوان مثال كنترل پنل خيلي ساده و كارآمدي داره .