سلام
چه طوری میشه با m17n ماژول ها رو به دو زبان داشت ؟ یعنی مثلا در مطالب گزینه ای به نام "زبان مطالب و محتوا" هست که از
اونجا میشه زبان رو انتخاب کرد ولی در ماژولها همچین گزینه ای وجود نداره

سلام
چه طوری میشه با m17n ماژول ها رو به دو زبان داشت ؟ یعنی مثلا در مطالب گزینه ای به نام "زبان مطالب و محتوا" هست که از
اونجا میشه زبان رو انتخاب کرد ولی در ماژولها همچین گزینه ای وجود نداره
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
در خود جوملا 1.5 این امکان وجود نداره
باید این مورد در زمان ساخت افزونه باید لحاظ بشه
یا این که شما با ساختار جوملا و زبان های php , css , Html اشنا باشید تا بتونید اضافه کنید این امکان رو
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)