جناب آقاي سيادتي با سلام اين فايل php.ini را در چه مسيري بسازم.در همان مسير فايلهاي مامبو؟ ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
انتخاب سریع یک انجمن
مشاهده قوانین انجمن
علاقه مندی ها (Bookmarks)