ftp را هم فعال كردم ولي همچنان خطا دارد:
* JFTP::mkdir: Bad response
* JFTP::store: Bad response
* اخطار! - عدم موفقیت در جابجایی فایل
تنظيمات خاصي دارد؟
با نرم افزار cuteFTP با همون تنظيمات بفح ميتوانم وصل شوم، براي نصب ماژول اگه فولدرش را در پوشه modules بريزم كافي نيست؟





علاقه مندی ها (Bookmarks)