سلام

دو تا منو ایجاد کنید ! هر منو یک ماژول و هر ماژول را در زبان مربوط به خود استفاده کنید !

برای چپ به راست و بالعکس هم شما باید از float در قالب استفاده کنید ! قالب راست به چپ و قالب چپ به راست را جداگانه ایجاد کنید و ... . این برمیگرده به کامپوننت شما و دانش شما از کدنویسی.

هیچکس تنهاتر از خدا نیست