سلام
آدرس سایتتونم می ذاشتید، ولی در کل اگر کاما نباشه باید یکسره حساب کنه، می تونید در سورس صفحه هم نگاه کنید.
زیاد به کی ورد درون صفحه حساس نباشید، درجه اهمیتش مثل قبل نیست!!!
یا علی

سلام
آدرس سایتتونم می ذاشتید، ولی در کل اگر کاما نباشه باید یکسره حساب کنه، می تونید در سورس صفحه هم نگاه کنید.
زیاد به کی ورد درون صفحه حساس نباشید، درجه اهمیتش مثل قبل نیست!!!
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)