تيبل رو انتخاب كنيد و در زير تيبلها از فيلدر dropdown ريپير رو انتخاب كنيد
--------
اگر ديتابيسي وجود نداره مامبو چطور داره ران ميشه ؟!
يه جاي كار شما قطعا اشتباهه
يا علي

تيبل رو انتخاب كنيد و در زير تيبلها از فيلدر dropdown ريپير رو انتخاب كنيد
--------
اگر ديتابيسي وجود نداره مامبو چطور داره ران ميشه ؟!
يه جاي كار شما قطعا اشتباهه
يا علي
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)