سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 3 از 7 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 67

موضوع: خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاکس ؟؟

  1. #21

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    تازه مشکل فقط فایرفاکس نیست منوها توی اکسپبورر هم کار نمیکنن میتونید خودتون ببینید


    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    منوها همه یکجا میره

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #22

    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته ها
    2,066
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    [quote author=web_master link=topic=3509.msg21543#msg21543 date=1165926240]
    بچه ها من وقتی از قسمت آخرین مطالب یک مطلب رو باز می کنم در fire fox باز می شه ولی اگر همون رو از منو انتخاب کنم باز نمیشه .
    این fire fox چرا با مامبو جناغ شکسته دارم دیوونه می شم.
    یکی یه راه حلی پیدا کنه. :'(
    [/quote]

    من هم با fire fox و هم با IE چک کردم .. این مواردیکه گفتین وجود نداره !.. مطالب از منو هم به درستی باز میشن !

    شما با یه سیستم دیگه امتحان کنید .. احتمالا مشکل از سیستمه !

    پیروز باشید !

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #23

    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته ها
    2,066
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    biogenix جان .. شما اینی که میگم یه چک بکن ..

    از مدیریت منو >> منوی اصلی ... روی منو هات کلیک کن .. بعد ببین این منو برای نمایش چه مطلبی تنظیم شده .. شاید همه منو هات و زیر منو ها و .. برای نمایش یک مطلب تنظیم شدن که همه میرن یک جا ! .. اگه نشد بگو !

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #24

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    آبتین جان این دو تا لینک رو نگاه کن او مطلبی که دو تا لوگو هست برای ساخت لینکدونیه و اون جدول برای تبلیغات کنار صفحه ببین لینک اول اونه که با فایر فاکس باز میشه و لینک دوم رو با اکسپلورر 7 باز میکنم جفتش ماله یک منو هست اما ببین چقدر با هم تفاوت داره اون مطلبی ککه گفتم اصلا نباید نمایش داده بشه

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    ببین فرقش فقط توی اینه که اولی &amp داره دومی فقط & داره حالا اینو چجوری درست کنیم خدا میدونه این جوری هر مطلبی که نوشتی نمایش داده میشه و هیچ طبفه بیندی هم وجود نداره

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #25

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    lمن مشکل رو توی سایت مامبو مطرح کردم شاید اونا به جواب برسن
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    اینم لینکش راستی برای اینکه بفهمید مشکل چیه یک بار با فایرفاکس یک بار با اکسپلورر سایت رو چک کنید
    htttp://zangetafrih.ir

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #26

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    [quote author=biogenix link=topic=3509.msg21561#msg21561 date=1165934838]
    lمن مشکل رو توی سایت مامبو مطرح کردم شاید اونا به جواب برسن
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    اینم لینکش راستی برای اینکه بفهمید مشکل چیه یک بار با فایرفاکس یک بار با اکسپلورر سایت رو چک کنید
    htttp://zangetafrih.ir
    [/quote]

    سایت شما مشکلی نداره
    لااقل این چیزی رو که نوشتید نداره!

    من با هر دو مرورگر به خوبی سایت شما رو میبینم

    ظاهرا شما مامبو رو به 461 ارتقا دادید درسته؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #27

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    اقا محمد سایت منم چک کن با fire لینک های توی منو باز نمی شه دسترسی هم پابلیک هستش
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    ممنون می شم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #28

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    البته فکر نمیکنم ربطی داشته باشه

    اما 3 سوال! لطفا هر دو جواب بدید

    1- پرمیشن هاتون رو ست کردید؟
    2- لوکال کار کردید بعد به سرور انتقال دادید؟
    3- از کجا سرور رو تهیه کردید؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #29

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    من پرمیشن فایل ها 0644 و فولدر ها 0755 است ..
    نه روی سرور طراحی شده.
    مامبو سرور خودتون
    در ضمن این مشکل بعد از تعویض قالب پیش فرض 4.6 قدیمی به 247clean اتفاق افتاده ولی باز هم تا دیروز کار می کرد اما یک دفعه این جوری شد.
    من روی مطالب دسترسی کاربر گذاشته بودم ولی بعدش برداشتم و پابلیک کردم ولی فکر کنم هنوز ff نفهمیده که جریان چی شده

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #30

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    من به طور مساقیم روی سرور نصب کردم ولی میگم از چند جای دیگه هم چک کردم منوهای سمت چپ توی فایرفاکس درست باز نمیشه چون & به amp& تبدیل میشه من از روی یک دسنگاه دسگه هم چک کردم مشکل داشت

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 3 از 7 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. پيام "Warning: get_class() expects parameter 1" در بالاي صفحه
    توسط beny در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-25-2010, 02:41 PM
  2. JoomlaWorks "Tabs & Slides" Module v1.0
    توسط alirezarezaei در انجمن ماژول های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-07-2009, 12:58 PM
  3. "مشكل بزرگ"
    توسط ALMASA در انجمن مدیریت SMF
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-15-2008, 07:47 AM
  4. نحوه استفاده از "پسوند کلاس منو" یا "Module Class Suffix"
    توسط farzadm در انجمن قالب های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-20-2007, 05:31 AM
  5. دریافت پیغام خطا بعد از نصب "includes/mambo.php on line 2742"
    توسط h_a_s_co در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-07-2006, 03:24 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •