خوب پس نتیجه اینه که JSCook Menu با نسخه 461 نا سازگاره
دوستان گرامی لطفا به این موضوع توجه کنند
اما میتونید با دادن لینک بصورت دستی استفاده کنید

خوب پس نتیجه اینه که JSCook Menu با نسخه 461 نا سازگاره
دوستان گرامی لطفا به این موضوع توجه کنند
اما میتونید با دادن لینک بصورت دستی استفاده کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خوب به حول و قوه الهی مثل اینکه معلوم شد مشکل چیه من Ja-transmenu و extendedmenu رو تست کردم مشکلی نداشتن اما اگر میشه یک نگاه به css های transe بندازید چون من توی سایتش خوندم با css ها میشه رنگ زمینه و فونتش رو عوض کرد ولی هر چی بهش کرم ریختم نشد اگر بتونین پیدا کنین رنگ قرمزش رو چطور میشه تغییر داد دیگه مشکل ما 110% حل شده ممنون میشم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من بقیه منو ها رو استفاده نکردم ... ولی ظاهرا از نظر interface هیچکدوم به خوبی jscook نیستن ... من احساس میکنم مشکل JSCook رو بشه به راحتی حل کرد ... شاید فقط در حد عوض کردن همون amp ها توی سورس ... نمیشه سورسشو عوض کرد ؟! (:
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
amp ها مال jscook نیست چون توی IE درست کار میکنه فکر میکنم خود Firefox این تگ رو اضافه میکنه در ضمن ja_transmenu هم خیلی لا کلاسه وولی باید css هاش رو تغییر داد چون رنگش بده اگر تگ css ها رو پیدا کنیذ حله
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
آقا این trans menu هم مشکل داره مثل همونه
کسی منو ی حرفه ای دیگه ای سراغ نداره؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
اینا هست : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
منتها هیشتاشو تست نکردم ..درضمن فارسی هم نیستن ! :P
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
این منوها که برای جوملا منتشر شدن مشکلی ندارن من infinity رو قبلا تست کرده بودم فکر کنم مشکل داشت ولی اون یکی رو نمیدوونم تست میکنم ببینم چه جوریه راستی کسی css های transmenu رو چک نکرد ببینیم کجاش رو باید تغییر داد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
من هم از مامبو 4.6.1 روی local استفاده می کنم و دقیقاً همین مشکلات meelmeal رو با فایرفاکس دارم یعنی روی هر کدوم از لینک های سایت بجز صفحه اصلی که کلیک می کنم خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید..." میاد و در pathway صفحه اصلی-> ارسال مطالب نشون داده می شه. همه چیز در IE درست کار می کنه.
ممنون می شم اگر این مشکل بیشتر بررسی بشه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
یه سوال!
شبیه ساز لوکالت چیه؟
ورژن php, mysql, apache رو میگید لطفا!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من از AppServer استفاده می کنم:
apache 1.3.34php 4.4.1mysql 5.0.16
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)