سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 5 از 7 نخستنخست ... 34567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 67

موضوع: خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاکس ؟؟

  1. #41

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    خوب پس نتیجه اینه که JSCook Menu با نسخه 461 نا سازگاره

    دوستان گرامی لطفا به این موضوع توجه کنند

    اما میتونید با دادن لینک بصورت دستی استفاده کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #42

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    خوب به حول و قوه الهی مثل اینکه معلوم شد مشکل چیه من Ja-transmenu و extendedmenu رو تست کردم مشکلی نداشتن اما اگر میشه یک نگاه به css های transe بندازید چون من توی سایتش خوندم با css ها میشه رنگ زمینه و فونتش رو عوض کرد ولی هر چی بهش کرم ریختم نشد اگر بتونین پیدا کنین رنگ قرمزش رو چطور میشه تغییر داد دیگه مشکل ما 110% حل شده ممنون میشم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #43

    تاریخ عضویت
    Oct 2006
    نوشته ها
    13
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    من بقیه منو ها رو استفاده نکردم ... ولی ظاهرا از نظر interface هیچکدوم به خوبی jscook نیستن ... من احساس میکنم مشکل JSCook رو بشه به راحتی حل کرد ... شاید فقط در حد عوض کردن همون amp ها توی سورس ... نمیشه سورسشو عوض کرد ؟! (:

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #44

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    amp ها مال jscook نیست چون توی IE درست کار میکنه فکر میکنم خود Firefox این تگ رو اضافه میکنه در ضمن ja_transmenu هم خیلی لا کلاسه وولی باید css هاش رو تغییر داد چون رنگش بده اگر تگ css ها رو پیدا کنیذ حله

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #45

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    آقا این trans menu هم مشکل داره مثل همونه
    کسی منو ی حرفه ای دیگه ای سراغ نداره؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #46

    تاریخ عضویت
    Jun 2006
    نوشته ها
    2,066
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    اینا هست : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    منتها هیشتاشو تست نکردم ..درضمن فارسی هم نیستن ! :P

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #47

    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    این منوها که برای جوملا منتشر شدن مشکلی ندارن من infinity رو قبلا تست کرده بودم فکر کنم مشکل داشت ولی اون یکی رو نمیدوونم تست میکنم ببینم چه جوریه راستی کسی css های transmenu رو چک نکرد ببینیم کجاش رو باید تغییر داد؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #48

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    نوشته ها
    32
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    سلام
    من هم از مامبو 4.6.1 روی local استفاده می کنم و دقیقاً همین مشکلات meelmeal رو با فایرفاکس دارم یعنی روی هر کدوم از لینک های سایت بجز صفحه اصلی که کلیک می کنم خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید..." میاد و در pathway صفحه اصلی-> ارسال مطالب نشون داده می شه. همه چیز در IE درست کار می کنه.
    ممنون می شم اگر این مشکل بیشتر بررسی بشه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #49

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : خطای \"شما مجاز به دیدن این منبع نیستید\" در فایرفا

    یه سوال!

    شبیه ساز لوکالت چیه؟
    ورژن php, mysql, apache رو میگید لطفا!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #50

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    نوشته ها
    32
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : خطای "شما مجاز به دیدن این منبع نیستید" در فایرفاک

    من از AppServer استفاده می کنم:
    apache 1.3.34
    php 4.4.1
    mysql 5.0.16

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 5 از 7 نخستنخست ... 34567 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. پيام "Warning: get_class() expects parameter 1" در بالاي صفحه
    توسط beny در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-25-2010, 02:41 PM
  2. JoomlaWorks "Tabs & Slides" Module v1.0
    توسط alirezarezaei در انجمن ماژول های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-07-2009, 12:58 PM
  3. "مشكل بزرگ"
    توسط ALMASA در انجمن مدیریت SMF
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-15-2008, 07:47 AM
  4. نحوه استفاده از "پسوند کلاس منو" یا "Module Class Suffix"
    توسط farzadm در انجمن قالب های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-20-2007, 05:31 AM
  5. دریافت پیغام خطا بعد از نصب "includes/mambo.php on line 2742"
    توسط h_a_s_co در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-07-2006, 03:24 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •