خیر & همان & هست و باعث خطا در مامبو نمی شه.
این مشکل یکم عجیب به نظر می رسه شما بررسی کنید در IE با نام کاربری login کرده اید یا نه
دسترسی های منو ها ، بخش ها ، مجموعه ها و محتوا را بر روی public تنظیم کنید
موفق و پیروز باشید
یا علی

خیر & همان & هست و باعث خطا در مامبو نمی شه.
این مشکل یکم عجیب به نظر می رسه شما بررسی کنید در IE با نام کاربری login کرده اید یا نه
دسترسی های منو ها ، بخش ها ، مجموعه ها و محتوا را بر روی public تنظیم کنید
موفق و پیروز باشید
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)