گشتم ولی چیزی در این خصوص نبود! میشه اگه واقعا مطلبی در این خصوص هست لینکش رو بذارین؟ یا خودتون یه راهنمایی کنین. من این دستورات رو از انجمن مامبو گیر آوردم:نوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_STRICT
اصلا ربطی به بحث ما داره؟؟
ممنون.





علاقه مندی ها (Bookmarks)