نقل قول نوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام

display error رو میتونید خاموش کنید ! در انجمن جستجو کنید کدهای متفاوتش موجود هست و راه های گوناگونش !

هیچکس تنهاتر از خدا نیست
گشتم ولی چیزی در این خصوص نبود! میشه اگه واقعا مطلبی در این خصوص هست لینکش رو بذارین؟ یا خودتون یه راهنمایی کنین. من این دستورات رو از انجمن مامبو گیر آوردم:
error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_STRICT
اصلا ربطی به بحث ما داره؟؟
ممنون.