الحمدالله. از احوالپرسی های شما !
من باشم مامبو رو به جوملا تبدیل میکنم و انجمن رو از mybb استفاده میکنم :دی

ولی شما رو نمیدونم ! همونطور که من با تبدیل انجمن مامبولرن به وی بی موافق نبودم ولی اینکار انجام شد چون اکثریت موافق بودن ! به هر حال این بر میگرده به نیاز شما که چیکار کنید. ولی سی ام اس خود وی بی رو تا حالا جایی ندیدم و ازش اطلاعات دقیقی ندارم برای همین نظری نمیدم !

هیچکس تنهاتر از خدا نیست