درود !
مهدی مهربان...
نسخه site وی بی شامل Forums, Blogs, and CMS modules هست که خوبیش اینه با یه نام کاربری به همه اینا دسترسی داری.
این هم یه دمو از اون vbulletin.com/forum/content.php
اگر بقیه دوستان که با وی بی کار کردن نظر بدن ممنون میشم.

سپاس