سلام.
من می خواستم از دوستان در مورد این فریمورک سوال کنم که چیست؟
آیا همیشه ورژن بالاتر آن بهتر است یا خیر
البته شرکت جوملا آرت هم به نظر برای خود فریمورکی استفاده می کند.
اگر لطف کنند دوستان حرفه ای تر مقداری در مورد آن بنویسند توی اینترنت به فارسی چیز بدرد بخوری پیدا نکردم
ممنون





علاقه مندی ها (Bookmarks)