من موقع نصب چون با فايل كانفيگور مشكل داشت دستي اونو ساختم و متن رو جايگزين كردم نكته مهم اينه با اينكار عنوان همه صفحات utf-8 ديگه نيست ظاهرا و بهم ريخته ميشه و چرت و پرت نشون ميده

من موقع نصب چون با فايل كانفيگور مشكل داشت دستي اونو ساختم و متن رو جايگزين كردم نكته مهم اينه با اينكار عنوان همه صفحات utf-8 ديگه نيست ظاهرا و بهم ريخته ميشه و چرت و پرت نشون ميده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)