سلام دوست غزیز ممنون از پاسختون
فکر کنم منظورتون پسورد root باشه- من همزمان چند دیتابیس دارم که هرکدوم با یوزر و پس متفاوت وصا میشن - مشکل ارتباط فقط با 1.6.3 دارم که هر با یک ارور میده برری میکنم از 64-65 جدولی که باید بسازه 32 تا میسازه بعد ارور میده -این نشون میده که مشکل با یوزر و پس نداره - بازم ممنون





علاقه مندی ها (Bookmarks)